tisdag 26 januari 2010

Måste börja träna!

Usch - nu är jag extremt lat. Jag har inte varit och tränat sedan före jag reste till Kina, dvs i november. Varje dag tänker jag att idag, idag ska jag släpa mig iväg till gymmet. Men icke - jag hittar hela tiden ursäkter till att låta bli.
Dumt för egentligen trivs jag kanonbra på mitt gym, och brukar bli på gott humör.
Och det känns i kroppen att jag inte rört mig som jag borde. Ryggen värker och är stel. Gammal tant-syndrom. Men nu, eller i alla fall snart, ska jag ta tag i mig själv. Ska bara resa till Köpenhamn, ta hand om kunder, gå till apoteket och hämta medicin till sonen, köra till Helsingborg, fixa företagsevent i Stockholm.... Ja, som sagt - inte svårt att hitta ursäkter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Se det positivt, nu skall jag komma igång igen och gör det.
Du skriver allt för sällan på din blogg tycker jag