lördag 31 januari 2009

Expert på såpor

Efter en vecka i sjuksängen är jag nu något av en expert på amerikanska talkshows, diverse såpor och you name it, you got it.
Jag har titta på Rachel Ray (en gladlynt hurtfrisk kvinna som lagar mat och intervjuar kändisar), på Judys domstol (Rappkäftat domare som läxar upp och dömmer knäppa amerikaner i verklig domstol), Australias Top Modell, Kanadas Top Modell, Sjukhuset, Djurpolisen osv osv.

Ikväll blir det en hederliga svensk "såpa" - Körslaget. Heja bägge körerna! Dom är så himla bra och jag blir så himla avundsjuk och jag skiter i vem som vinner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syrran!
Jag var där!! På plats i publikhavet och det var hur häftigt som helst. Bägge körerna var jättebra, men jag tror nog ändå bestämt att rätt kör vann (nu när Team Magnus redan åkt ur).
Gott att höra att du är på bättringsvägen.
Kram!!

UllaCarin och Bo sa...

Håller med dig - förra veckans Hair-låt och denna veckans Nessum dorma var grymma.