fredag 19 december 2008

Urpremiär i Gunntorp

Jag har en kollega som jag gillar skarpt. Förresten - jag har fler trivsamma kollegor. Men min först nämnda kollega och jag har många gemensamma intressen, och ett antal där vi skiljer oss åt. Ikväll har hon arrangerat en urpremiär av Mamma Mia filmen och bjudit in ett antal VIP-gäster.
Jovisst. Den filmen hade premiär för flera månader sedan. Men troligen inte i Gunntorp i Västergötland.
En trevlig afton med mingel, grekisk mat och så film i goda vänners lag. Kan det bli mycket bättre så här några dagar före den prestigefyllda julen? Tror inte det.
Jag är säker på att dom hade det trevligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Premiären var kanon. Alla gäster var nöjda med film, mat och mingel.
Förfilm var en avsnitt i Polynisien Culture from Samoa, även detta mycket uppskattat.
Funderar på nästa film...

Nena