tisdag 30 december 2008

Gott Nytt År!!

Nu lider det mot sitt slut. Inte bara tisdagen den 30 december. Nej, hela 2008 närmar sig slutet. Ytterligare ett år till handlingarna och ett nytt fräscht som ligger framför oss. Vissa människor vill gärna summera året som gått, men det bryr jag mig inte om. Jo, en mycket kort summering kan jag kosta på mig. Året har varit rätt okey! Maken och jag har passerat våra 50-års dagar. Mellangrabben har börjat i högstadiet och hunden lever fortfarande trots sina 17 år.
Vad som ligger framför oss vet vi inte. Förhoppningsvis blir 2oo9 ett kanonår. Äldsta sonen tar sin sjuksköterske-examen, Lillkillen ska spela i Gothia cup och min mamma fyller 75 år.

Som en hälsning dels till er som händelsevis läser det jag skriver men även som ett välkomnande till det nya året kan jag inte avhålla mig från att lägga in ett litet klipp från You Tube.

Gott Nytt ÅR till er alla...

Inga kommentarer: